🎉 GODT NYTÅR! đŸŽ‰

FĂžrst og fremmest GODT NYTÅR og GOOD VIBES ONLY ud til jer, der fĂžlger med her pĂ„ bloggen. 🙌

2018 har pÄ mange mÄder vÊret et vildt Är, og jeg arbejder i Þjeblikket pÄ at fÄ samlet alle indtrykkene.

Det har vist sig at vĂŠre lidt af en opgave at fĂ„ styr pĂ„ og indrammet alle Ă„rets begivenheder. Faktisk har jeg nok vĂŠret igang med det over en mĂ„neds tid – mindst.

Jeg har skrevet og er gĂ„et i stĂ„, haft for travlt eller bare gĂ„et omkuld pĂ„ sofaen…

Jeg satser nu pĂ„, at blive fĂŠrdig med det fĂžrst i januar…Â đŸ’»

Årets sidste tur pĂ„ cyklen blev  i spinninglokalet, som en af instruktĂžrerne pĂ„ et tre timer nytĂ„rsevent i Arena Assens Motion.

Sikke en fest! Tre timer med stort set fuld sal, deltagere i festligt nytÄrspynt, fut og skrat og hÞjt humÞr.

Det er da GOOD VIBES ONLY!!

fullsizeoutput_34eb

TAK 🙏 fordi I har fulgt med frem til nu, jeg hĂ„ber, I har lyst til at vĂŠre med i 2019.

More to come…📝

 

 

Skriv en kommentar